lördag 25 februari 2012

Välkommen! Assalamu aleikom!


Tillslut var det dags för mig också. Att skapa en blogg.

Igår var det exakt en månad sedan jag inaktiverade mitt facebook-konto.
Ibland dyker det dock upp en och annan tanke, nyhetsartikel, bild, recept eller video som jag gärna vill dela med mig av. Därför var det passande med en blogg.

Så välkommen hit :)
Jag är svensk, muslim, hemmafru och tvåbarnsmamma.
Min blogg kommer inshaAllah framförallt att handla om:



- vaccin och debatten kring
- mat, bak och recept
- ekologisk och giftfri livsstil
- aktuella nyheter/händelser i Sverige och världen
- livet som svensk muslim
- livet som
hemmafru och tvåbarnsmamma

4 kommentarer:

  1. ingen e lika glad för det som jag är :D smart val Gyan ;) nu dumpar ja alla andra bloggare för din skull (L) / NeZ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehehe sötnos! Hoppas du ska finna något av det jag skriver intressant :) love you

      Radera
  2. Salaam aleikum..Jag undrar om jag har kommit fram till rätt syster.. Jag är Umm Mosa från facebook.. känner du igen mig?

    SvaraRadera
  3. Walaikom salam!
    Förlåt för sent svar syster, är inte så aktiv på bloggen längre pga studier.
    Ja, jag känner igen dig :)
    Har försökt hitta din blogg om naturlig hälsa men inte funnit den :(

    SvaraRadera